Integracje
Sello NX

Sello NX to nowa odsłona popularnego systemu obsługi sprzedaży internetowej od firmy InsERT. Jako dostawca oprogramowania biurowego, który w 2024 roku osiągnął milion sprzedanych licencji, pomagamy m.in. zarządzać sprzedażą towarów, a dzięki integracji z firmami kurierskimi takimi jak Poczta Polska – także obsługą wysyłek. Nasze oprogramowanie automatyzuje powtarzalne czynności, pozwalając zaoszczędzić czas i pieniądze.

Już teraz Sello NX usprawni Twój e-handel na Allegro, ale może też być używane, niezależnie od kanału sprzedaży, jako doskonałe narzędzie zarządzania wysyłkami. Sello NX uzupełnia również możliwości Subiekta GT/Nexo o moduły sprzedaży internetowej. W kolejnych wersjach program będzie rozbudowywany o możliwość obsługi innych platform handlowych oraz sklepów internetowych.

 

https://sello.pl

 

 


IdoSell

IdoSell to kompleksowa usługa dla profesjonalnych sprzedawców internetowych dostępna w modelu SaaS. Usługa w pełni obsługuje sprzedaż w sklepie internetowym, na Allegro i eBay, Amazon, przez Social Media (czyli m. in. sprzedaż na Facebook.com), sprzedaż mobilną, przez porównywarki cen, a także tradycyjną w salonie sprzedaży dzięki własnemu systemowi do obsługi stanowisk kasowych.
Obecnie z IdoSell korzystają tysiące sklepów, do których należą nie tylko uznane marki krajowe, ale również międzynarodowe firmy, które funkcjonują głównie w Wielkiej Brytanii i Niemczech.

Dzięki integracji z Elektronicznym Nadawcą, klienci IdoSell mogą w zautomatyzowany sposób korzystać z usług Poczty Polskiej. Dzięki temu szybko i łatwo wygenerują etykiety adresowe i książki nadawcze oraz ustalą ceny przesyłek.

Więcej szczegółow: https://www.idosell.com/pl/kurierzy.

 

 

 


Shoper

Shoper to nowoczesna platforma do prowadzenia sklepu i sprzedaży internetowej, udostępnianych w modelu SaaS. Dzięki intuicyjnemu panelowi do obsługi i zarządzania sklepem, pozwala na uruchomienie sprzedaży niemal z dnia na dzień, dając jednocześnie dostęp do najważniejszych narzędzi online, w tym do systemu – Elektroniczny Nadawca.

W ramach jednej platformy, Shoper oferuje nowoczesne i bezpieczne płatności, obsługę kurierów i magazynów, integracje z Allegro, Facebookiem, Amazonem i innymi zewnętrznymi kanałami sprzedaży oraz social media. W ramach usług dodatkowych Shoper udostępnia także wsparcie w obszarze reklamy (Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads) i logistyki, do dyspozycji klientów jest również sklep z setkami aplikacji, które rozszerzają możliwości sklepu. Słowem – daje ponad 250 wbudowanych funkcji obsługiwanych jednym kliknięciem. Shoper to narzędzie, które maksymalnie ułatwia i przyspiesza handel w internecie.

Więcej szczegółów: https://www.shoper.pl/integracje/integracja-sklepu-z-poczta-polska.

 

 


Presta Shop

PrestaShop® to jedno z najpopularniejszych oprogramowań open source w Polsce do prowadzenia sklepu internetowego - ponad 20 tys. polskich sklepów działa na silniku PrestaShop.

Poczta Polska, wspólnie z firmą Softdeco, przygotowała moduł dla klientów prowadzących sklep internetowy na tej platformie. Funkcjonalności wtyczki obejmują współpracę z Elektronicznym Nadawcą oraz widżet mapy Odbioru w Punkcie. Skorzystaj z naszej wtyczki PrestaShop Poczta Polska już dziś.

 

Aktualna wersja modułu Poczta Polska PrestaShop do pobrania: https://e-nadawca.poczta-polska.pl/download/wtyczka-prestashop-poczta-polska-en-v.1.2.6.zip

Instrukcja działania wtyczki: https://e-nadawca.poczta-polska.pl/download/instrukcja-do-wtyczki-prestashop-wersja-1.6.x-1.7.x-8.x_20240926.pdf


Informacje o ewentualnych problemach prosimy zgłaszać na adres moduly.en@poczta-polska.pl.

 


Apilo

Apilo - innowacyjna platforma do zarządzania sprzedażą internetową. To skuteczny sposób dla każdego nowoczesnego przedsiębiorcy na zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym obniżeniu kosztów realizacji zamówień. Wyróżnia się szybką aktualizacją danych (zamówień, stanów magazynowych, statusów przesyłek) bez dodatkowych opłat, dopasowaniem dedykowanych rozwiązań do indywidualnych potrzeb każdego Klienta, czy też kompleksowym wsparciem IT.

Apilo pozwala na skuteczną i wygodną obsługę zamówień na wielu kanałach sprzedaży (Allegro, Amazon, eBay, sklepy internetowe). Zapewnia również dostęp do licznych integracji z programami magazynowo-księgowymi (Subiekt, Enova, iFirma i inne) oraz firmami wysyłkowymi. Dzięki integracji systemu z Elektronicznym Nadawcą Poczty Polskiej, użytkownicy Apilo oszczędzają czas na obsłudze każdego zamówienia. Narzędzia, które mają do dyspozycji, pozwalają na pełną automatyzację procesu nadawania i wysyłania paczek do klientów.

Sprawdź więcej szczegółów: https://apilo.com.

 

 


KQS-Projekt

Jeden z najdłużej obecnych projektów w branży e-commerce. Rozwijany od 18 lat w tradycyjnym modelu licencji wieczystych z możliwością instalacji na własnym serwerze.

Oprogramowanie sklepu internetowego firmy KQS-Projekt z Gdańska kierowane jest głównie do małych przedsiębiorców, którzy cenią sobie niezależność ale jest też z powodzeniem stosowane przy większych projektach, gdzie liczy się niezawodność, szybkie działanie oraz mnogość funkcji ułatwiających zarządzanie sprzedażą przy jednoczesnym zachowaniu intuicyjnej obsługi. Szybka edycja bazy produktów jak w arkuszu kalkulacyjnym, rozbudowany system rabatowania, wbudowane integracje pozwalające na szybką obsługę płatności online oraz zbiorcze przygotowanie przesyłek za pomocą kilku kliknięć. Jeśli szukasz oprogramowania dojrzałego w przystępnej cenie, chcesz się uwolnić od wynajmu i mieć pełną kontrolę nad swoim biznesem.

Sprawdź więcej szczegółów: https://www.kqs.pl.

 

 

 


Atom ERP

Atom ERP to innowacyjny, dostępny w chmurze system do planowania zasobów przedsiębiorstwa. Jest zestawem modułów elastycznie dostosowywanych do potrzeb Twojego biznesu.

System pozwala na automatyzację procesów biznesowych, daje możliwość kompleksowego zarządzania posiadanymi zasobami. System umożliwia sprawne zarządzanie bazą pracowników i kontrahentów. Atom ERP dzięki swojej funkcjonalności świetnie wspiera procesy wewnątrz przedsiębiorstwa. Umożliwia gromadzenie dokumentów, planowanie pracy z podziałem na projekty i rozliczanie wynagrodzeń z obsługą płatności. Funkcja CashFlow dostępna w systemie Atom ERP wspiera utrzymanie płynności finansowej przedsiębiorstwa i ułatwia planowanie transakcji z kontrahentami. Atom ERP udostępnia funkcje CRM, który wspiera sprzedaż i budowanie relacji z Klientem oraz udostępnia szerokie możliwości analityki i raportowania.

Sprawdź więcej szczegółów: https://atomerp.pl.

 

 


WAPRO

WAPRO ERP to wiodąca marka firmy Asseco Business Solutions S.A. na rynku ERP dla sektora MŚP. W swojej ofercie udostępnia linie produktowe do prowadzenia przedsiębiorstwa w obszarze handlu stacjonarnego, internetowego a także mobilnego, księgowości czy obszarze kadrowym.

Naturalnym krokiem handlu jest obsługa posprzedażowa, która swoją ścieżkę rozpoczyna na etapie dostarczania towaru do klienta. Dlatego tworząc produkty WAPRO ERP takie jak WAPRO Mag, WAPRO Aukcje (Allegro) czy platformę e-commerce WAPRO B2C/B2B położyliśmy duży nacisk na integrację z usługami takimi jak Elektroniczny Nadawca dostarczany przez Pocztę Polską. Integracja umożliwia zautomatyzowanie procesu logistycznego z wykorzystaniem różnych metod dostaw. Nie trać czasu na ręczne wprowadzanie danych, redukuj błędy z tym związane – korzystaj z integracji WAPRO Mag i Elektroniczny Nadawca.

Więcej szczegółów na stronie https://updates.wapro.pl/wapro-mag-i-integracja-z-elektronicznym-nadawca-poczty-polskiej

 

 


Comarch

Program Comarch ERP Optima umożliwia bezpośrednią konfigurację konta na Elektronicznym Nadawcy oraz tworzenie przesyłek.

Wszelkie informacje na temat konfiguracji konta w programie Comarch ERP Optima oraz opis funkcji można znaleźć na stronach comarch.pl:

 

 

 

 

 

 

 

 


Baseline

Platforma Baseline wspiera obsługę procesów kancelaryjnych takich jak rejestracja pism przychodzących i faktur oraz tworzenie korespondencji wychodzącej.
Integracja z usługą e-Nadawca Poczty Polskiej całkowicie automatyzuje czynności związane z rejestracją i obsługą przesyłek, listów i paczek.

Integracja wykorzystuje API udostępnione przez Pocztę Polską i funkcjonuje w tle w sposób niezauważalny dla użytkownika.

Sprawdź więcej szczegółów: https://www.baseline.pl

 

 

 

 

 

 

 


Prosta Paczka

Prosta Paczka wspiera procesy obsługi zamówienia klienta od chwili jego zarejestrowania, aż do odebrania przesyłki przez przewoźnika.

Umożliwiamy automatyczne generowanie etykiet kurierskich, obsługę procesu kompletacji zamówień, zarządzanie magazynem z użyciem kolektorów / terminali mobilnych (między innymi kompletacja i pakowanie z użyciem lokalizacji, weryfikacja dostaw, generowanie dokumentów itd.), automatyzację procesu fakturowania zamówienia, wysyłkę automatycznych powiadomień mailowych, śledzenie statusów logistycznych i wiele więcej.

Sprawdź na https://prostapaczka.pl lub skontaktuj się z nami pisząc na adres office@lcsoft.pl.

 

 

 

 

 

 


eDOK

eDOK Sygnity S.A. to elektroniczny system obiegu dokumentów przeznaczony dla administracji publicznej. Umożliwia prowadzenie dowolnej sprawy w formie elektronicznej od momentu jej zarejestrowania przez pracownika do momentu jej zakończenia. Udostępnia informacje zawarte w pismach w formie dokumentów elektronicznych oraz zeskanowanych dokumentów papierowych. eDOK spełnia wymogi systemu EZD.

Największa zaletą eDOK jest szereg integracji z systemami zewnętrznymi w tym również z eNadawcą Poczty Polskiej.
Więcej informacji o systemie eDOK znajduje się na public.sygnity.pl:

 

 

 


RIS

GUIDE STUDIO RIS (Reverse Ishikava System) to system wspomagający pracę dużych przedsiębiorstw, zapewniający wsparcie w zakresie Zarządzania Przez Cele, u podstaw którego stosuje się podejście projektowo-procesowe.

Modułem RIS jest obieg dokumentów zgodny z standardem systemów klasy EZD.

Podczas realizacji wysyłki dokumentów kierowanych na zewnątrz organizacji, pracownicy kancelarii mogą skorzystać z integracji z Elektronicznym Nadawcą pobierając numery nadawcze oraz etykiety dla przesyłek bezpośrednio z systemu RIS. Przygotowane do wysyłki mogą być zarówno dokumenty przekazane w systemie oraz te dostarczone do kancelarii bez rejestracji.

Więcej o systemie RIS

 

 

 

 


Vicarius

Vicarius to system do zarządzania kancelariami i działami prawnymi firm. System zintegrowany jest z e-Nadawcą. W sekretariacie Vicariusa automatycznie tworzona jest lista przesyłek do nadania każdego dnia.

Vicarius łączy się z e-Nadawcą, skąd pobierane są automatycznie: numer nadania i etykieta dla każdego listu. Wystarczy wydrukować zbiorczo etykiety, zapakować korespondencję i udać się z nią do wybranego Urzędu Pocztowego. Numer nadania pozwala śledzić lokalizację przesyłki. Dzięki temu rozwiązaniu 40-osobowa kancelaria używająca Vicariusa oszczędza 80 godzin pracy tygodniowo. Vicarius wyposażony jest w generatywną Sztuczną Inteligencję, a także zaawansowane raporty Business Intelligence pozwalające na lepsze rozumienie swojego biznesu.

Wersja testowa dostępna pod adresem: https://vicarius-e-kancelaria.pl/#demo

Jeśli zainteresował Państwa Vicarius, prosimy o kontrakt mailowy: biuro@adic.pl lub telefoniczny: 735-468-968.