Integracje

 

IdoSellIdoSell to kompleksowa usługa dla profesjonalnych sprzedawców internetowych dostępna w modelu SaaS.

Usługa w pełni obsługuje sprzedaż w sklepie internetowym, na Allegro i eBay, Amazon, przez Social Media (czyli m. in. sprzedaż na Facebook.com), sprzedaż mobilną, przez porównywarki cen, a także tradycyjną w salonie sprzedaży dzięki własnemu systemowi do obsługi stanowisk kasowych.
Obecnie z IdoSell korzystają tysiące sklepów, do których należą nie tylko uznane marki krajowe, ale również międzynarodowe firmy, które funkcjonują głównie w Wielkiej Brytanii i Niemczech.

Dzięki integracji z Elektronicznym Nadawcą, klienci IdoSell mogą w zautomatyzowany sposób korzystać z usług Poczty Polskiej. Dzięki temu szybko i łatwo wygenerują etykiety adresowe i książki nadawcze oraz ustalą ceny przesyłek.

Więcej szczegółow: https://www.idosell.com/pl/kurierzy.

 


 

Shoper to nowoczesna platforma do prowadzenia sklepu i sprzedaży internetowej – nr 1 na polskim rynku platform e-commerce, udostępnianych w modelu SaaS. Dzięki intuicyjnemu panelowi do obsługi i zarządzania sklepem, pozwala na uruchomienie sprzedaży niemal z dnia na dzień, dając jednocześnie dostęp do najważniejszych narzędzi online, w tym do systemu Poczty Polskiej – Elektroniczny Nadawca. W celu połączenia z systemem, wystarczy tylko zarejestrować się na stronie e-nadawca, a następnie uzupełnić w panelu sklepu niezbędne dane.

W ramach jednej platformy, Shoper oferuje nowoczesne i bezpieczne płatności, obsługę kurierów i magazynów, integracje z Allegro, Facebookiem, Amazonem i innymi zewnętrznymi kanałami sprzedaży oraz social media. W ramach usług dodatkowych Shoper udostępnia także wsparcie w obszarze reklamy (Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads) i logistyki, do dyspozycji klientów jest również sklep z setkami aplikacji, które rozszerzają możliwości sklepu. Słowem – daje ponad 250 wbudowanych funkcji obsługiwanych jednym kliknięciem. Shoper to narzędzie, które maksymalnie ułatwia i przyspiesza handel w internecie.

 


Więcej szczegółów: https://www.shoper.pl/integracje/integracja-sklepu-z-poczta-polska.

 

 


WAPRO ERP to wiodąca marka firmy Asseco Business Solutions S.A. na rynku ERP dla sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. W swojej ofercie udostępnia linie produktowe do prowadzenia przedsiębiorstwa w obszarze handlu stacjonarnego, internetowego a także mobilnego, księgowości czy obszarze kadrowym.
Naturalnym krokiem handlu jest obsługa posprzedażowa, która swoją ścieżkę rozpoczyna na etapie dostarczania towaru do klienta. Dlatego tworząc produkty WAPRO ERP takie jak WAPRO Mag, WAPRO Aukcje (integracja z Allegro) czy platformę e-commerce WAPRO B2C/B2B położyliśmy duży nacisk na integrację z usługami przesyłek takimi jak Elektroniczny Nadawca dostarczany przez największego operatora logistycznego czyli Pocztę Polską. Integracja umożliwia zautomatyzowanie procesu logistycznego z wykorzystaniem różnych metod dostaw. Nie trać czasu na ręczne wprowadzanie danych, redukuj błędy z tym związane – korzystaj z integracji WAPRO Mag i Elektroniczny Nadawca.


Więcej szczegółów na stronie https://updates.wapro.pl/wapro-mag-i-integracja-z-elektronicznym-nadawca-poczty-polskiej.

 


PrestaShop® to jedno z najpopularniejszych oprogramowań open source do prowadzenia sklepu internetowego. Polska to jeden z największych rynków, jeżeli chodzi o liczbę aktywnych sklepów opartych o tę platformę handlową - ponad 20 tys. polskich sklepów działa na silniku PrestaShop. Poczta Polska, wspólnie z firmą Softdeco, przygotowała dla klientów moduł dla klientów prowadzących sklep internetowy na tej platformie. Funkcjonalności wtyczki obejmują współpracę z Elektronicznym Nadawcą oraz widżet mapy Odbioru w Punkcie. Skorzystaj z naszej wtyczki PrestaShop Poczta Polska już dziś.

Moduł Poczta Polska PrestaShop do pobrania: https://e-nadawca.poczta-polska.pl/download/poczta-polska-en-v.1.2.3.zip

Instrukcja działania wtyczki: https://e-nadawca.poczta-polska.pl/download/instrukcja--do-wtyczki--prestashop-wersja-1.6.x-1.7.x_-20201117.pdf

Minimalne wymagania: PrestaShop 1.6.0 lub wyższej, PHP w wersji 5.5. lub wyższej, zainstalowane rozszerzenie SOAP dla PHP.


Informacje o ewentualnych problemach prosimy zgłaszać na adres moduly.en@poczta-polska.pl.

 


ErpBox - innowacyjna platforma do zarządzania sprzedażą internetową. To skuteczny sposób dla każdego nowoczesnego przedsiębiorcy na zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym obniżeniu kosztów realizacji zamówień. Wyróżnia się szybką aktualizacją danych (zamówień, stanów magazynowych, statusów przesyłek) bez dodatkowych opłat, dopasowaniem dedykowanych rozwiązań do indywidualnych potrzeb każdego Klienta, czy też kompleksowym wsparciem IT.

ErpBox pozwala na skuteczną i wygodną obsługę zamówień na wielu kanałach sprzedaży (Allegro, Amazon, eBay, sklepy internetowe). Zapewnia również dostęp do licznych integracji z programami magazynowo-księgowymi (Subiekt, Enova, iFirma i inne) oraz firmami wysyłkowymi. Dzięki integracji systemu z Elektronicznym Nadawcą Poczty Polskiej, użytkownicy ErpBox oszczędzają czas na obsłudze każdego zamówienia. Narzędzia, które mają do dyspozycji, pozwalają na pełną automatyzację procesu nadawania i wysyłania paczek do klientów.


Sprawdź więcej szczegółów: www.erpbox.pl.
 

Jeden z najdłużej obecnych projektów w branży e-commerce. Rozwijany od 18 lat w tradycyjnym modelu licencji wieczystych z możliwością instalacji na własnym serwerze. Oprogramowanie sklepu internetowego firmy KQS-Projekt z Gdańska kierowane jest głównie do małych przedsiębiorców, którzy cenią sobie niezależność ale jest też z powodzeniem stosowane przy większych projektach, gdzie liczy się niezawodność, szybkie działanie oraz mnogość funkcji ułatwiających zarządzanie sprzedażą przy jednoczesnym zachowaniu intuicyjnej obsługi. Szybka edycja bazy produktów jak w arkuszu kalkulacyjnym, rozbudowany system rabatowania, wbudowane integracje pozwalające na szybką obsługę płatności online oraz zbiorcze przygotowanie przesyłek za pomocą kilku kliknięć. Jeśli szukasz oprogramowania dojrzałego w przystępnej cenie, chcesz się uwolnić od wynajmu i mieć pełną kontrolę nad swoim biznesem.


Sprawdź więcej szczegółów: https://www.kqs.pl.

 


Atom ERP to innowacyjny, dostępny w chmurze system do planowania zasobów przedsiębiorstwa. Jest zestawem modułów elastycznie dostosowywanych do potrzeb Twojego biznesu. System pozwala na automatyzację procesów biznesowych, daje możliwość kompleksowego zarządzania posiadanymi zasobami. System umożliwia sprawne zarządzanie bazą pracowników i kontrahentów. Atom ERP dzięki swojej funkcjonalności świetnie wspiera procesy wewnątrz przedsiębiorstwa. Umożliwia gromadzenie dokumentów, planowanie pracy z podziałem na projekty i rozliczanie wynagrodzeń z obsługą płatności. Funkcja CashFlow dostępna w systemie Atom ERP wspiera utrzymanie płynności finansowej przedsiębiorstwa i ułatwia planowanie transakcji z kontrahentami. Atom ERP udostępnia funkcje CRM, który wspiera sprzedaż i budowanie relacji z Klientem oraz udostępnia szerokie możliwości analityki i raportowania.


Sprawdź więcej szczegółów: https://atomerp.pl.